Regulamin - Chocolito | chocolito
Vinaora Nivo Slider


Regulamin

Sprzedawcą towarów oraz usług jest firma „Chocolito” z siedzibą przy ul. Grabowskiej 73, 63-400 Ostrow Wielkopolski, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego, pod numerem 18526 , NIP 6222472286, REGON: 300073426.

Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży produktów z sklepu internetowego www.chocolito.pl . Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem. Składając zamówienie, Zamawiający jednoznacznie oświadcza, iż rozumie i akceptuje treść regulaminu.

I. ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie potwierdzenia przez Sprzedawcę (Chocolito) drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie przez Zamawiającego wszystkich danych zawartych w zamówieniu.
  2. Zamówienia przyjmowane są za pomocą oprogramowania strony internetowej www.chocolito.pl lub poprzez pocztę elektroniczną po adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . Obowiązkowe jest zamieszczenie w formularzu zamówienia pełnego adresu dostawy (imię i nazwisko, ulica, numer domu, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych Zamawiającego (imię i nazwisko, telefon, adres e-mail).
  3. Zamówienia z opcja „za pobraniem”, wymagają każdorazowo potwierdzania przez Zamawiającego.
  4. Chocolito może odstąpić od realizacji zamówienia w przypadku, gdy zamawiający poda nieprawdziwe lub niepełne dane kontaktowe lub adresowe, a podjęte przez Chocolito próby skontaktowania się z Klientem w celu uzupełnienia lub poprawy danych nie powiodą się.
  5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem na adres podany w formularzu zamówienia potwierdzenie, że zamówienie dotarło do Chocolito.pl
  6. Przyjęcie do realizacji zamówienia następuje:
    • przy zamówieniach płatnych przy odbiorze po otrzymaniu przez Chocolito.pl e-maila potwierdzającego zamówienie
    • przy zamówieniach płatnych kartą kredytową poprzez system Platnosci.pl po otrzymaniu z systemu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji transakcji
    • przy zamówieniach płatnych przelewem po zaksięgowaniu przelewu na koncie Chocolito.pl
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Chocolito skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja; wydłużenie czasu oczekiwania; anulowanie zamówienia).
  8. Chocolito ma prawo do prezentacji wszelkich zrealizowanych przez siebie produktów, także jeżeli zawierają one w części lub całości znaki firmowe, znaki towarowe lub projekty graficzne należące do Zamawiającego lub przekazane przez Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że składając zamówienie ma prawo do rozporządzania przekazywanymi znakami graficznymi i czyni to za zgodą i wiedzą ich właściciela. Zamawiający udziela tym samym Chocolito, licencji niewyłącznej, niegraniczonej w czasie, na wykorzystywanie przez Chocolito ewentualnie przekazanych wzorów znaków firmowych, lub innych projektów graficznych, na następujących polach eksploatacji: umieszczaniu na stronach internetowych Chocolito, drukowanych lub rozsyłanych za pośrednictwem Internetu materiałach reklamowych.
  9. Chocolito.pl dysponuje w danym momencie określoną liczbą produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień aż do wyczerpania zapasów.
  10. Klient może wycofać swoje zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany do momentu jego wysłania. Jest to możliwe poprzez kontakt e-mailem pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod numerem: 508-670-965
  11. Wszystkie produkty oferowane przez Chocolito.pl są oryginalnymi produktami wytworzonymi na terenie Unii Europejskiej.

II. CENY I PŁATNOŚĆ

  1. Wszystkie ceny są podane w PLN i zwierają podatek od towarów i usług.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca na moment składania zamówienia.
  3. Chocolito zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów sprzedawanych w swoim sklepie, modyfikacji oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży. W każdym jednakże przypadku Chocolito związane jest ofertą przedstawioną Zamawiającemu i zaakceptowaną przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia.
  4. Możliwe są następujące formy zapłaty za zamówiony towar:
    • za pobraniem przy odbiorze towaru – należność w gotówce pobiera kurier lub osoba wydająca towar w naszym biurze w przypadku odbioru własnego
    • kartą kredytową lub przelewem – należność pobiera serwis Platnosci.pl
    • przelewem bankowym bezpośrednio na konto Chocolito w Getin Bank, nr konta: 42 1560 0013 0000 1150 0008 7427.
  5. Do zamówień płatnych przy odbiorze i wysyłanych za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 5 PLN.
  6. W przypadku dostawy poza granice Polski warunki i koszty dostawy są ustalane w każdorazowo pomiędzy klientem i Chocolito indywidualnie. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko kartą płatniczą lub przelewem. Chocolito nie realizuje zamówień zagranicznych płatnych przy odbiorze.
  7. W przypadku gdy kwota zamówienia przekracza 1 000 PLN Chocolito zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części zamówienia.


III. DOSTAWA TOWARÓW

  1. Przy każdym zamówieniu podany jest koszt i czas realizacji zamówienia. Zamówienia kompletowane są następnego dnia roboczego od momentu wpłynięcia środków pieniężnych na konto Chocolito.pl.
  2. W przypadku braku umieszczenia numeru zamówienia w tytule przelewu bankowego przez Zamawiającego lub błędne wpisanie numeru zamówienia, okres realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu .
  3. Termin przygotowania zamówienia wynosi maksymalnie 2 dni robocze w przypadku płatności "za pobraniem", a także po dokonaniu płatności przelewem (decyduje wpływ środków na rachunek Sprzedawcy) lub kartą kredytową (decyduje data autoryzacji operacji).
  4. Chocolito wysyła zamówione towary za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy zamówienia uzależniony jest od wybranego sposobu płatności.
  5. Czas dostawy gwarantowany jest w ograniczonym zakresie przez danego usługodawcę i podlega regulaminom tychże firm. Wysyłka zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku. Godziny dostaw przesyłek, regulują regulaminy usługodawców.
  6. Informacja realizacji zamówienia każdorazowo dostępna jest drogą mailową lub telefonicznie u Chocolito.
  7. Koszty dostawy przesyłek na terenie Polski:
    • Przesyłka kurierska - 15,90 zł. brutto
    • Przesyłka kurierska pobraniowa - 21,50 zł. brutto
    • Odbiór osobisty - 0 zł.
  8. Przy zamówieniach o wartości przekraczającej 150 PLN koszty przesyłki pokrywa sklep Chocolito (nie dotyczy zamówień płatnych przy odbiorze).
  9. Po wcześniejszym mailowym lub telefonicznym uzgodnieniu możliwy jest odbiór własny towaru zamówionego w biurze Chocolito

IV. JAKOŚĆ PRODUKTÓW

  1. Znajdujące się w ofercie czekoladki nie zawierają szkodliwych substancji przedłużających termin przydatności do spożycia. Opuszczając naszą firmę są zawsze kontrolowane pod względem świeżości.
  2. Nasze produkty pakujemy bardzo dokładnie, ale nie możemy ponosić odpowiedzialności za ich całkowite bezpieczeństwo podczas realizacji przesyłki. Dlatego, jeśli opakowanie nosi ślady zniszczenia, prosimy o nieodbieranie przesyłki lub otworzenie jej przy kurierze / listonoszu i sprawdzenie zawartości. Jeśli przesyłka jest uszkodzona prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym sklepem. Po otrzymaniu przez nas uszkodzonych towarów, w miarę dostępności w magazynie prześlemy Państwu nowe produkty lub zwrócimy poniesione przez Państwa koszty.
  3. Produkty z czekolady są bardzo kruche tak jak np. figurki czekoladowe i pomimo licznych zabezpieczeń (opakowania zewnętrzne, kartonik wysyłkowy itp.) ze względu na niezależne od Nas warunki dostawy (paczka pocztowa, przesyłka kurierska) mogą ulec uszkodzeniu, ukruszeniu. Nie zmieni to jednak ich właściwości smakowych.


V. ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271; zwana dalej „Ustawą”) art.7 ust. 1, w okresie 14 dni od dostarczenia towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny i odstąpienia od umowy.
    Odstąpienie od umowy powinno być złożone w formie pisemnej na adres mailowy Sklepu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku odstąpienia od umowy strony zobowiązane są do zwrotu tego co świadczyły w stanie w niezmienionym. Klient pokrywa koszty przesyłki. Zwracany towar należy wysłać w ciągu 14 dni od złożenia pisma o odstąpieniu od umowy. Towar musi być nieuszkodzony, kompletny, w oryginalnym opakowaniu.
    Zwrot kwoty następuje niezwłocznie po otrzymaniu produktu, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę pisma o odstąpieniu od umowy. W przypadku braku zwrotu towaru Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zatrzymania kwoty sprzedaży do czasu zwrotu towaru. Zwrot kwoty następuje na konto bankowe wskazane przez Klienta.
  2. Zgodnie z Ustawią z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dn. 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową, Kupujący traci swe uprawnienia z tytułu niezgodności towaru żywnościowego z umową, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż 3 dni od dnia otrzymania towaru dostarczanego do miejsca zamieszkania Kupującego.
    Czekoladowe figurki są kruchym produktem, pomimo zabezpieczeń Sprzedawcy przed ich uszkodzeniem (karton wysyłkowy, papier pakowy, folia bąbelkowa) mogą ulec uszkodzeniu lub ułamaniu. Nie obliżą to ich wartości smakowych i jakościowych, co najwyżej estetycznych. Składając zamówienia prosimy zwrócić uwagę na ten fakt.
    Reklamacja uszkodzonego produktu powinna zostać złożona w formie pisemnej z zachowaniem terminu określonego przez Ustawę, na adres mailowy Sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . Do pisemnej reklamacji należy dołączyć zdjęcie uszkodzonego produktu, wykonane zaraz po rozpakowaniu towaru. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. W przypadkach uzasadnionych towar zostanie wymieniona na nieuszkodzony, a jeśli nie będzie to możliwe zastąpi zwrot wpłaconej kwoty.
  3. W przypadkach, kiedy zakupiony towar wraca do Sprzedawcy z powodu błędnego adresu dostawy, odmowy przyjęcia paczki przez adresata lub nie odebrania paczki w określonym terminie, Kupujący ponosi koszty ewentualnej ponownej wysyłki i kosztów zwrotu zamówienia.
    Szczegóły dotyczące terminów odbioru paczek dostarczanych przez firmę kurierską DPD znajdują się na stronie internetowej kurier: www.dpd.com.pl.

VI. DANE OSOBOWE

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) informujemy, iż dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych Chocolito. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby marketingowe oraz do realizacji zamówień przez Chocolto. i przetwarzane w celu realizacji działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych
  2. Chocolto zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Klienta.
  3. Składając zamówienie Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie przez Chocolito swoich danych osobowych, w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, zawartych w formularzu zamówienia.


VII. INNE

  1. Regulamin określa zasady zakupów w internetowej galerii Chocolito Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją zawartych w nim postanowień.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
    W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny a także przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.